U nabízeného sortimentu jsou reklamace naprosto minimální, přesto, pokud jste obdrželi nějaký vadný produkt, napište nám a vyřešíme spolu reklamaci co nejdříve.

Nejprve nám napište, případně vyfoťte / natočte vadu, ne vždy je nutné zasílat zboží zpět.

Email info@faun.cz nebo odešlete vyplněný formulář.

- uveďte datum nákupu
- číslo objednávky
- bankovní spojení
- jaké zboží vracíte a jaké má vady

Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Adresa pro vrácení zboží je:

Faun.cz
Martin Petráček
Na tržišti 23
50901 Nová Paka

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailu, alternativně pomocí textových zpráv nebo telefonicky.